• poczekalnia
    naj+
    nowe
    galeria

   dziewanna

  • Katalog g│ˇwny

  • inne (19)
  • krajobraz (39)
  • ludzie (4)
  • martwa natura (1)
  • portret (1)
  • przyroda (1)
  • reporterskie (1)
  • zwierz─Öta (1)
  • Portfolio


    Najnowsze zdjŕcia


    Najwy┐ej oceniane

    O mnie

    Mazowieckie / Proszę uzupełnić

    Data urodzenia: 23:08:2006

    [ Dodaj do ulubionych]
    [ WyÂlij prywatn▒ wiadomoŠ ]





    Ostatnie komentarze

    slaw300
    +
    2018-07-31 20:53:45
    Ollgierdos
    +++
    2018-07-28 22:18:29
    Ollgierdos
    Fajna ++
    2018-07-28 22:17:49
    Billa_Bong
    ;)
    2018-07-02 20:55:48
    Wojciech_Sochaj
    @KeyToo-> kurcze ! faktycznie źle tam się dzieje. Masz rację. Super z dużym minusem :) tytułem korekty.
    2018-06-28 22:39:32
    KeyToo
    Drugi plan to masakra jest.
    2018-06-28 22:35:06
    Wojciech_Sochaj
    +
    2018-06-28 21:54:15
    Wojciech_Sochaj
    Super. Warto pospacerowa─ç po Twoim pf. Warto aby inni popatrzyli jak "to" si─Ö robi ;)
    2018-06-28 21:53:18
    Wojciech_Sochaj
    I tu mi si─Ö podoba.
    2018-06-28 21:51:30
    Wojciech_Sochaj
    Dobre :)
    2018-06-28 21:45:39
    El┼╝bieta_Tkacz
    +
    2018-06-26 12:43:57
    Kubu┼Ť_Puchatek
    @dziewanna W┼éa┼Ťnie ta miedziana barwa wynagradza :)
    2018-06-25 23:38:49
    Wojciech_Sochaj
    Ok.
    2018-06-25 23:11:14
    dziewanna
    @Kubu┼Ť_Puchatek fakt, ciemno ale ta miedziana barwa...
    2018-06-25 22:45:37
    Kubu┼Ť_Puchatek
    Na +, chocia┼╝ mz troszk─Ö za ciemno :)
    2018-06-25 18:51:20
    Herpestes
    B.Dobre
    2018-06-22 13:47:42
    slaw300
    +
    2018-06-21 16:45:27
    Herpestes
    fajne to!
    2018-06-13 16:39:46
    Małgorzata_Druszcz_
    B.ładnie.
    2018-06-13 12:11:12
    Bogna_Jad┼╝yn
    ok
    2018-06-13 09:54:17
    Bogna_Jad┼╝yn
    ok
    2018-06-13 09:53:51
    Bogna_Jad┼╝yn
    plus
    2018-06-13 09:53:27
    KeyToo
    Ok.
    2018-06-12 23:44:10
    Wojciech_Sochaj
    Mało tu i nieźle tu.
    2018-06-12 17:39:18
    El┼╝bieta_Tkacz
    bardzo +
    2018-06-12 15:56:23
    efinka
    tak :)
    2018-06-12 15:00:45
    Krzysztof_Zielinski
    +
    2018-06-12 14:23:28
    Billa_Bong
    ok
    2018-06-12 11:50:15
    moreplavo
    ... plus
    2018-06-12 08:27:32
    slaw300
    +
    2018-06-05 06:38:52